Pojkarnas år?

Vad jag läser i blogg världen på alla gravid/mamma bloggar så tycker ja nog allt att det är ett pojk år. De kommer ut pojkar hej vilt över allt tycker jag haha! Tycker inte alls att det är många som får tjejer, och dom flesta som får de har vetat de innan bebisen har kommit ut, men dom som väntar på könet verkar bara få små pojkar ! :P
Dom bekanta och vänner som har fått barn nu under senaste tiden har bara fått pojkar.
Den enda ja känner som fick tjej va min farbror å Carro.
Jag känner 3 stycken som är beräknade i maj att få barn, en av dom vet jag att de är en pojke. Men dom två andra väntar me könet, undra om de är pojkar där inne oxå ? :P
Sen är de fler som är beräknade i sommar.. ska bli spännande å se va som dyker upp :P

En av dom är ju min vän Teresa som jag var hos idag, och vi satt faktiskt och prata om kön på bebisen.
Jag va ju sten säker på att ja hade en pojke i magen redan innan vi gjorde köns ul, och Teresa hade oxå vart de me sin son som hon har sen innan... men me den lille som finns i magen nu så vet hon inte alls.. och ja får ingen direkt känning heller på va de kan va.. ena stunden gissar ja på pojke för att nästa sekund ändra mej till tjej !:p  Men jaja snart så vet vi ! ;D

Men nog är de ett pojk år ? .. än så länge iaf =) Det är ju faktiskt bara mars än så länge hehe.
Men ja om ett par år så kommer ju iaf flickorna har mycket att välja på ute på dejting marknaden höhö !;)
Som tur va är de många år kvar, än vill ja då inte att Noel släppar hem nån tjej !;)




Kommentarer
Angelica - gravid i vecka40 säger:

håller med dig. det är verkligen etty pojk år! Alla som jag vet inkl mig själv ska få pojkar! :P

2011-03-08 | 11:13:36
Bloggadress: http://angelicasdagbok.blogg.se/
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Ja, tycker också det är mycket pojkar som föds, när man läser bloggar och så. Jag var ju stensäker på att det var en pojke i magen men tji fick vi :D



kram

2011-03-08 | 14:31:15
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback