På rätt ställe.

Nu är han på rätt ställe igen, hemma hos mej, nära mej ! :D

De fick iaf bli en promenad till mor innan, e ju inte så långt, ca 2 km bara så de va skönt å komma ut lite=)
Gick förbi affären och handla lite på vägen oxå.
När ja kom så hade Noel badat och precis fått på sej pyjamas så han var så go!!
Satte oss i fotöljen och gosa och de tog inte många minuter innan han hade somant i min famn och mitt mamma hjärta va nu fyllt på kärlek igen!! :)

Sen kurrade magen så vi ställde oss å laga mat, vi gjorde pasta och sen slängde ja ihop nån slags spenat gojs haha :P
Tog fryst bladspenat å stekte upp de, i me cream freish, pressad vitlök och riven ost och sen krydda me de man vill ha :)  Sen kokar man ägg som man sedan skikar å lägger på allt när de e på tallriken :)
Blev riktigt gott och receptet tog jag ifrån arla men tog i ost oxå och hoppa över purjolöken !
--> här hittar du receptet<---
Detta käka vi framför Solsidan !

Sen traska jag och Noel hem .  Väl hemma väckte ja Noel så han kunde käka kvällsmat och sen blev de bums i säng för honom :)
Så nu ligger han här jämte och snarkar ..
Jag själv gör typ minsta möjliga.. tänkte läsa lite bloggar nu som jag inte har haft tid att göra nu i helgen och sen blir la de å krypa ner under täcket och glo film. håller på att kolla på The karatekid, me Will smiths son.. verkar än så länge riktigt bra :)




Kommentarer
hanna säger:

JAAA livsfarligt! Vi har tradera perioder och jag vill inte ens veta hur mycket pengar som egentligen ryker då hehe.



ooh en riktig färsking! Grattis få jag ju klämma ur mej då!:D Jätte söt!!!

2011-03-20 | 23:24:32
Bloggadress: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback