Nu ..

Äntligen är vi klara båda två för att ge oss ut en sväng :) Eller a vi har vart klara en stund nu iaf :p
Men körde lite nackträning å fota på fårskinnen innan nu när han ändå va vaken å glad :p

Just nu ligger han i babygymmet och tjötar... inte testat de på ett tag nu, men tänkte eftersom han fått sånt intresse för dom små insekterna vid skötbordet så kanske gymmet kunde vara kul nu oxå.. Å ja de verkar ganska så intressant å ligga där oxå.. Han tjötar me sina Laban kompisar iaf :P haha

Men nu på me yterkläder ! :)


Min starka kille :)


Kommentarer
Lina säger:

sicken duktig liten kille:) hihi... jag provade lägga Aron på mage hemma hos mamma och han blev så arg! Haha, men jag ska prova framöver, det är ju bra träning för nacken, haha, han lyfte inte en millimeter när jag la han innan, latmasken:P Ville inte ens försöka!

2011-03-04 | 20:38:57
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback