Mitt i natten!

Här ligger jag som vanligt mitt i natten och har fastnad i internet världen.. fyy!!
Men nu tänkte jag gå upp och ta mej ett stort iskallt glas me saft för ja känner mej som en öken i munnen.. som vanligt!!  Sen in å borsta tänderna och sen får de banne mej bli att krypa ner under täcket.. kommer ju säkert va dö trött imon.  å hinner ju inte vila något för bli full rulle tills man får gå hem å däcka i sängen imon natt haha!!

Knorren sover på iaf.. men låter lite täppt i sin lilla näsa igen.. hoppas verkligen inte de blir värre!! Låter så jobbigt för honom...
Skickar iaf med koksalt och nässug till mor imon för säkerhets skull :)  Jag är lite nyfiken på hur de kommer gå för honom att sova hos sin mormor imon?:P Ska bli spännande å se..  Undra ifall han kommer sova hela natten där som han gör här hemma? Eller ifall han kommer känna av att han inte ligger här hemma jämte mej.. Jag tror iaf att de kommer gå bra i vilket fall som helst, vaken eller ej=) Han kommer säkerligen bli mycket ompysslad av min mor och syster ! =)

Undra vad jag gör vid denna tiden imon? haha
Festar fortfarande? På väg hem? Ligger redan hemma i sängen? Skickar sms till mor ang Noel? Käkar fylle mat?  Däckat i en buske? Hänger som en galning på min mammas dörr för ja vill träffa Noel?
Haha nej dom två sistnämda får vi väl ändå hoppas jag hoppar över imon ;)


Å ifall de blir dålig uppdatering imon så vet ni ju varför.. först kalas i göteborg å sen hem å stressa lite å sen 25 års feeest ! :D

God natt ♥

Kommentarer
Lina säger:

Hoppas du får en jävligt rolig kväll idag & däcka för tusan inte i en buske! Haha...:) Aron har oxå blivit lite förkyld o han va inte glad när jag kom med koksalt o nässpray, yjjananna! haha

2011-03-19 | 08:18:42
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Mia...numera mamma till en liten prinsessa! säger:

Åhåå va roligt med lite kalas!! Det kommer nog gå bra men du kommer säkert att fundera och längta hela kvällen. :) Det tror jag man gör vare sig man vill eller inte. Men hur som helst kul med lite kalasande för mamma!



Ha ha.. jamen eller hur... inte rättvist att dom små är "brunare" än en annan ju!! ler Men herregud så söta dom är!



Kram

2011-03-19 | 09:13:46
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Tess säger:

Hoppas att du får det roligt! :) OCh vad stor lillkillen blivit! :)

Kram!

2011-03-19 | 14:00:34
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback