Mååndag !

Ny vecka igen.. inget direkt planerat.. men något ska vi väl alltid lyckas hitta på ;P

Iaf så starta vi morgonen strax före 9 idag. . först me lite frukost för Noel och sen mys i sängen me sång å skratt ! Han vill alltid sjunga lite på morgonen så då gör vi det.  Sen började han bli lite små gnällig å tänkte att oj va fort han blev trött då, prova å lägga ner han i sängen och där sten slockna han på mindre än 2 min haha! Så nu sover han sin förta tupplur och jag tänkte gå och fixa lite frukost till mej:)

Sen får vi väl se va som händer.. ingen sol ute idag :( ! Men kanske vi ger oss ut en sväng sen iaf : )Gott att komma ut!


Noel har aldrig vart den som små ler lite.. han drar till me ett leende över hela ansiktet ist ;)

 

Min trötta lilla newbie fis me sin boxar pose innan han la sej ner å somna :)


Kommentarer
Tess säger:

Men lilla godingen! Jag skrattade högt här, blev alldeles varm i kroppen av korten. Så söt! <3

Vad kul att du hade kul men behövde du inte pumpa när du var ute? ;)

Förstår att du saknade honom sen när det var sängdags..jag vet inte hur det ska gå första natten jag skall vara ifrån Junie.. :/

Kram!

2011-03-22 | 17:43:50
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback