Luft!

De är vad min lille kille samlar på sej i sin lilla mage.. massa luft.. han blir som en liten ballong och får jätte ont. :(
Idag har de vart en gnällig förmiddag.. efter sin frukost börja han gnälla, men lyckade somna om en liten stund..de va sen när han vakna för andra gången som magen inte alls ville sammarbeta me han =/
Ville vara nära men de gjorde fortfarande ont på honom..  efter en stund slängde vi på oss lite kläder fort och gick ut me vagnen ist.. där blev han tyst och bara låg och kollade, och man såg att han blev mycket mer avslappnad i sin lilla kropp.
Så vi traska runt en sväng, gick bort till Ö&B och kollade där de fanns lite ljus som de va nersatt pris på, så hitta lila block ljus vilket jag hade tänkt gå å och köpa på lagerhouse i veckan men fick de nu till en mkt billigare peng på Ö&B :)
Utanför träffade vi även på Barbro och Kenneth så stod och tjöta me dom en stund och bestämde att dom snart ska komma förbi på lite besök nån dag :)

Sen fortsatte jag att traska runt me Knorren en stund som äntligen fick lite ro till att somna. vilket han gjorde hängandes  på min axel när vi gick inne på Ö&B, lyckades fortsätta sova när ja sen la ner han i vagnen :)

När vi kom hem fick han lite mat och sen låg vi och snacka me varandra en stund ;) Äntligen va han glad igen även om man hörde hans mage ibland hur den försökte jobba..  la ner han på mage jämte mej och efter en liten stund så somna han.. så nu sover han...
Ska nog lägga mej ner här jämte han och föröska vila lite jag oxå...

Får se ifall vi blir lite piggare å ifall Noels mage inte är lika dum mot han när han vaknar.. isf ska vi åka på bingolotto kväll hos Teresa och John.. men ja vi får se om nån timma hur de blir me den saken. Annars får vi väl besöka dom i veckan om inte annat :)

Just nu e ja iaf aptrött så orkar inte ens laga mat även fast jag är hungrig. Så ja jag väljer nog den där vilan me Noel nu!



Kommentarer
freja säger:

bara att sätta ihop en gif-fil men bilderna i typ photoshop och sen ladda upp :)

2011-03-16 | 07:19:13
Bloggadress: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback