Lördag kväll!

Så nu är vi hemkommna ifrån pappa å dom för en stund sen. Blev att vi åkte upp till dom runt 7 tiden.
Blev som vanligt god mat,  kycklingspett me tatziki å grekisk sallad å bröd :)  Mmm !!
Sen blev de soffhäng framför teven.  Noel va ganska så trött hela kvällen då han inte sovit speciellt mycket på dagen, så han somna sen senare ikväll och vakna bara när ja tog på han kläder och åkte hem. Sen somna han som vanligt i bilen så fick väcka honom för mat när vi kom hem å sen total däcka han direkt efter de i sängen, snacka om trött :P

Jag är själv ganska så trött så ska när som helst oxå krypa ner hade jag tänkt :)
Innan vi skulle åka så kom min pappas frus syster +familj förbi och hejade på en sovande Noel, vi var dock lite elaka mot honom å väckte honom från din favvo platas på min bröstkorg hehe.. men han blev inte sur för de, gäspa å fyrade av ett leende å somna sen om efter en stund ;)
Iaf så fick han presenter som vanligt den bortskämda ungen ;P en cool t-shirt å en urgullig super mjuk kanin! Noel tackar så mycket!!:)

 

 


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Först måste jag bara säga att tröjan var ursöt! :D



Ja, det är mkt som går efter de små bebisarna - de bestämmer fast de är små! Men börjar Noel växa mer nu så han fodrar mer mat tror du? Vi ger Viktor efter vad de rekomenderar på ersättningen, och då ska han inte äta mer än 150 - 160 ml när han är 1 - 2 månader, men vi började ge honom det strax innan han blev en månad för att han ville ha mer mat. Men det låter tråkigt att han ändrat tiden till att ta oftare :( Men som du säger så är det juh jättebra om han kommer upp i vikt, men så länga han mår bra är juh det skönt :)



Viktor gjorde ett "hopp" i diagramet på BVC. Från vad han vägde två veckor innan, till den vikten så hoppade han upp med ett sträck på 2 cm i både längd och vikt, så jag tror det kommer plana ut lite. Lång kommer han nog bli, men vikten kommer nog inte öka så fort i längden.

2011-03-26 | 23:59:13
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback