Lite ont...

Sitter här me lite ont i magen nu... fyya! Undra om de va alla mandelägg ja tryckte i mej? haha :P
Men ibland kan ja typ känna av precis som mensvärk.. nej den är inte välkommen än tycker jag !! haha
Har sagt att de okej att den kommer tillbaka typ i oktober eller nåt när sommaren är över !!; ) Men sån tur lär man väl inte ha!
Men de sägs ju att den brukar vänta tills man typ har slutat å amma, men de är ju inte alltid så.
Ni som har fått barn, när fick ni tillbaka eran? Eller är de för privat att svara på kanske?  Kanske bara e ja som sitter här å skriver helt öppet om sånt ? ;D haha.. men men lika bra å fråga nyfiken som jag är !

Har fortfarande inte lyckats ta mej in i sängen utan har fastnat så gott här i soffan haha. Har kollat runt på lite dop grejer åså..  Funderar på ifall vi ska ha dopet i slutet av maj/början av juni...när de börjar bli varmare åså :)  Döpas ska han iaf.. Både jag och S är döpta.  Även om jag inte tror på gubben i himlen ! :)

Imon hoppas vi på soool!! :) Sen kanske vi ska åka och hälsa på Catrine en sväng oxå.. snylta lite fika å kolla bebis magen åså ! haha
Vi har endel dejter in planerade iaf även... på torsdag på dagen ska vi ut och leka me Aron och Lina, de blev ju tyvärr inställt förra veckan pga snorriga näsor å onda halsar åså!
Sen på kvällen ska vi leka me Teresa då vi ska på en utförsäljning av barnkläder. Men hoppas även på några fler timmar med henne en annan dag i veckan oxå :)
Om ja inte mins fel så ska ja på loppis me henne i sandared i helgen oxå ?! :)
Jag längtar som en tok tills hennes lilla fis där inne ska titta ut.. nu är de iaf inte långt kvar.. typ en månad bara :D !!! Åh så skoj de ska bli !! Jag hoppas ju självklart att den lille kanske vill titta ut redan i v.38 eller nåt för då ere ju bara typ 4 veckor kvar !! :D



Kommentarer
Ida & Jouline. säger:

Då hade jag inte fel för mig ;)

Va bra och skönt att ni umgås och trivs tillsammans :)



Stämmer bra gullig du är som kom och tänka på oss ;)

Jag fick min mens ca 1 månad efter att J föddes ammade i 2 veckor. Så nu har man skiten igen haha.

Satte in en hormonspiral för någon vecka sen och hoppas nu på att mensen försvinner helt.

Kram o Natti :)

2011-03-22 | 00:22:25
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
Lina säger:

jag fick min mens för två veckor sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRR!!!!!!!!!!!! haha... inte roligt men nu är den borta ialf...:)

2011-03-22 | 09:11:11
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Mia...numera mamma till en liten prinsessa! säger:

Åhåå nej... mens vill man ju inte ens tänka på... Nu har ju jag fortfarande avslag... vilket ju inte heller är så trevligt.. men mens.. nej tack!:)

2011-03-22 | 10:01:27
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Jag tror att min mens kom tillbaka förra veckan. Var inte riktigt som mens, mycket mindre och kortare men jag kan inte tänka mig att det är någon annat eftersom mitt avslag avtog efter 3-4 veckor efter förlossningen! Och jag ammar ju fortfarande..



Vi ska nog också ha dop i slutet av Maj :)

2011-03-22 | 21:41:16
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Rosanna säger:

jag ammar, min son är född i December å mensvärken blir helt annorlunda efter en förlossning tills kroppen är återställd,, men kroppen blir ju aldrig som den var innan så är de ju.. man har fött barn å då är de en förändring för livet med kroppen.. Min mens fick jag efter 10 veckor ungefär å jag ammar..:)

2011-03-22 | 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback