Kul :)

Så då var man hemkommen för en stund sen... inte deckat i en buske och står heller inte å hänger på min mammas dörr även om de är nära ;) haha

Kvällen me mina fina vänner har iaf varit riktigt trevlig och rolig :) Har alltid kul me mina fina flickor, å ikväll va de ju lite extra kul eftersom de va så länge sen vi festade ihop :D

Nu ligger jag iaf här hemma i sängen och halv fryser, så går de när man går ut me för lite kläder å sen kommer in i värmen och ska försöka få upp värmen igen.. funderar helt ärligt på att gå in och ta en snabb varm dusch :)
För här hemma finns de ju ingen varm go bebis att krypa upp jämte.
Han har självklart funnits i mina tankar hela kvällen..  tittat på bilden på bakgrunden på min mobil flera gånger, och självklart vart tönt mamman som visat upp bilden för alla flera gånger ikväll ;) haha
Men de va först nu när man kom hem å de va så tyst å tomt som den stora sakaden verkligen kom som en våg över en... vill bara att de ska bli dag nu och han ska komma hem!!! Å min lilla fis ♥
Nog har de vart en rolig kväll . . men ingen fest i världen slår en mysig hemma kväll me min lille Noel!!
Nu förstår man verkligen meningen me livet.. innan levde man för att jobba å sen se fram emot helgen för att gå ut och festa å härja runt..  nu lever jag för min son . Han är mitt allt och jag gör allt för honom!!:)

Allt verkar ha gått bra hemma hos mamma iaf.. han hade vart lite ledsen innan och antagligen känt av att han inte var hemma hos mej sa mamma.. men sen andra gången ja prata me henne så sov han =) Å  visst värmer de i hjärtat å veta att han saknar mej även om de inte är kul å veta att han va ledsen.
Och nu sms ja mamma när ja kom hem å fråga om hon vaken , men fick inget svar så nu sover dom nog allihopa:)


Vem skulle inte sakna denna lilla charmör om ni bodde ihop me honom ;)



Kommentarer
Lina säger:

Lilla sötnosen! Hihi... eller cooling kanske man ska säga med kepan och allt ;)

2011-03-20 | 14:29:55
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback