Knäppa jag !

Kan bli otroligt irriterad på mej själv när jag inte gör som min kropp vill eller så.. min kropp har envisat med att vilja sova ett bra tag nu.. somnade ju för tusan nästan sittandes hos mamma .. men ändå ligger jag här vaken och har fastnad i att läsa bloggar som jag sa att jagi nte skulle göra ikväll ;p
Sen emellan bloggarna så klickar man ju sej in på olika länkar som folk har lagt upp m.m.. så de tar ju tid att läsa :P
Jag är förvånad att inte Knorren har vaknat ännu.. är ju egentligen honom jag ligger och väntar på just nu så han kan få lite mat och sen kan vi sova ihop :)
Han har inte käkat sen 8 tiden hos mamma..  så ja man kan tycka att jag är dum som inte passar på att sova när han gör den nu eftersom han gör de soppas många timmar i strek..  fy!! Ska verkligen försöka att lägga mej imorgon i tid.. får se hur de går ! :)

Får såna knäppa tankar när ja ligger här, eller ideer som ja vill göra... just nu har ja legat och funderat ett bra tag på att jag hade velat städa just nu (!) what lixom? haha..  Blev typ gör sugen på att skura golven och torka av hyllor me rengörings som luktar gott.. fick typ nån bild i mitt huve att när man öppnar dörren hem till oss så ska de lukta sådär rent och gott :p
Just nu är de saker överallt, speciellt Noels saker, lort unge, stökar ner på de viset ! Och inte luktar de direkt blomster här hemma.. inte för att de luktar äckligt heller.. men fick ju en sån fin bild framför mej som ja ville ha nu...ja precis nu vill ja hade oxå...
Hur sugen kommer jag vara på att fixa de imon? Inte speciellt sugen antar jag ;)

Sen fick ja bara lusten att riva ut alla kartonger me skor som står i garderoben bara för att titta och prova vad som finns.. kanske inte heller något man gör kl 2 på natten när ögonen nästan går i kors?!

Så ja jag kallar mej fan knäpp !

Sov me dej för fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback