Hej!

Idag var vi som sagt och hälsade på borta på jobbet =) De va trevligt att träffa alla igen :D
Kändes som de va gör länge sen ja va där men samtidigt som de va igår ja va där och jag skulle in å jobba idag som ingenting hade hänt haha :)
Vi va iaf där och tjöta i en timma typ :)  Sen ville min mage hem och äta ! Alla har de inte så bra som Knorren att de följer me mat överallt han befinner sej :p
Det har nu gått två månader sen jag jobba, och jag är faktiskt lite sugen på att jobba lite igen ;) de finns iaf jobb till sommaren om ja vill.. ska se hur vi löser detta =)!!

Väl hemma så fick ja i mej lite mat iaf och sen la vi oss på soffan och kollade klart på I rymdens finns inga känslor, en bra film, men hade nog som vanligt lite för höga förväntningar då de pratats så mkt om den, så tycker inte den va speciellt märkvärdig, men bra å sevärd iaf :)
Sen gjorde jag något som ja nog inte gjort sen vi låg på BB, ja tog en powernap på nästan 2 timmar me Noel på soffan.. mysigt var de ! :) Men märks att de är snart ett kilo mer bebis som ligger på en, när han hade kanat ner så nästan hela tyngden va på armen så domna den bort :p haha

Noel sover iaf nu igen å ja sitter här å natt surfar som vanligt :P ska bli spännande å se ifall han vaknar nån gång denna natten eller om han hade tänkt å ha en sån super natt som vi hade natten som va.
Han käkade iaf runt 9 tiden idag me.. så får väl se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback