hej!

Noel sover fortfarnade själv inne i sängen och har inte vaknat något mer :) Undra om man kan hoppas på att han sover hela natten igen ? :)
Jag själv är ju inte speciellt jätte trött än, eftersom vi tog en ganska så lång powernap ihop på soffan innan..

Har tagit hand om en jätte disk precis, lika tråkigt varje gång !! Ändå bygger man en ny varje gång .. suck;P

Och nu sitter jag och käkar lite macka och te som ja inte gjorde innan när ja skrev:)
Ska nog glo lite tv innan ja förflyttar mej in till sängen till min varma lilla knorr :) hihi


Imon får vi många besök faktiskt :)
Vid lunchen kommer min mor bort och äter med oss på sin lunchrast !
Sen efter 2 så kommer Cilla hit och hälsar på oss.
Och om inte de vore nog så kommer även min far sen efter jobbet och hjälper oss me spegeln som inte blev av idag :) Så fullt upp imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback