Hallåå!!

Jag har haft en riktigt glad liten gos unge idag haha :) Vill gosa å le hela tiden.. de gillar vi ! :D

Jag tog en lång powernap me Noel innan.. de e så gott å ligga nära å bara mysa, å ja där somna vi gott båda två :P Kankse lite väl länge hehe .. men men..  de får man väl om man är mamma ledig antar jag ;)

De blev ingen fika hos Catte idag då hon hade jätte ont huvet idag=/ Men vi tar de imon ist ifall de är bättre:)

Nu ska jag gå och fixa lite mat till Noel å sen får vi se va vi hittar på.. fortfarande massa sol ute  så kanske promenad eller nåt :)

En ny vaken Stinky unge.. äntligen kunde han ha sin lilla dress utan att drunkna i den :)
Såg att dom hade fått in en nästan likadan dress igen på Lindex, men de va pyjamas, så nu tror väl alla ja går omkring å klär min unge i pyjamas hela dagarna haha! ;) Men de är alltså inte samma. Detta köptes på rean i vinter :D


Kommentarer
Tess säger:

Äsch..det gör väl inget om han är i pyamas hela dagen? Det är Junie ibland..beror på hur spybenägen hon är och ifall jag har på mig goskläder.. ;)

Det som är bekvämast åker på eller stannar kvar helt enkelt hos oss!

2011-03-22 | 17:40:16
Bloggadress: http://kakaombord.blogspot.com
Ida & Jouline säger:

Så söt.

Lilla J har en sådan röd/vit randig men jag trodde inte det va pyjamas =D

Hahah

2011-03-22 | 20:30:17
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Jo, jag vet .. Fast jag hoppas innerligt att det inte är det, klarar mig mer än bra utan den ;)



Jo, känns roligare att ha det då faktiskt :) Funderar på att ha det på morsdag men vi får se :)

2011-03-22 | 22:15:20
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback