God kväll!

Vi har nu bäddat ner oss i sängen och Noel har nog somnat nu för en liten stund sen.. måste va jobbigt å somna nu när näsan bråkar me honom... för de e ju bara när han ligger ner som den bråkar me han.. annars har de vart helt okej ikväll.  Stackars min lille =/

Vi tog oss iaf en liten sväng till mamma innan..  Hos mormor får man hälsa på även om man är förkyld tyckte Noel, som somnade gott i sin mormor famn en stund.

Så käka lite där och kollade på tv.
Blev kvar ända tills "En unge i minuten" va slut..
Man blir allt lite rörd varje gång man ser de programet.  Och det är verkligen sant att ingen förlossning är den andra lik. Så olika för alla verkligen.
Jag är iaf jätte glad över hur min var.. mina 1 1/2 timma räckte gott och väl där uppe på förlossningen haha..
Och är glad nu i efterhand att de gick så fort även om det gör helvetes ont när man öppnar sej så fort, men hade ju fan aldrig vågat ta den där sprutan i ryggen som jag hade skrivit ner att de va den bedövningen ja kunde tänka mej... nejj fyaa..  tur man klara sej på lustgas ! haha


Efter att vi har sovit ganska mkt på dagen idag både ja å Noel så e ja ju självklart inte speciellt trött nu.. så får väl se när ja somnar.. tänkte jag skulle läsa lite bloggar nu å sen får de väl bli en film här i sängen.
Får väl hålla koll på lillens näsa oxå ifall han behöver hjälp att få ut lite snor.. Saltlösning och nässug står iaf redo här jämte sängen ;P

Ska iaf börja me att gå och hämta bröstpumpen för att få ut lite mjölk ut tuttarna ! haha



Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Vad skönt! Minns du när han började bajsa mindre? Varje gång vi byter blöja har Minna bajs i blöjan, jag har aldrig bytt en blöja på henne som det inte varit bajs i! Och då byter vi ändå ungefär 12 gånger per dag..

2011-03-15 | 09:10:01
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Emelie säger:

Nu har jag också köpt en bröstpump! :D Och jag undrar hur mycket du pumpar ut en måltid till Noel? Det är ju svårt att veta hur mycket man ska pumpa ut då man inte vet hur mkt dem vill ha.. Min lille han somnar ju efter ett tag då han får flaska ;) Fast ännu värre är det när han får bröstet, då somnar han oftast efter bara några sug haha

2011-03-15 | 10:10:16
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Haha, skrattar åt att du låg och krystade när han redan var ute :D Det är häftigt med förlossningar tycker jag, att alla har olika och att vissa har liknande. Skönt att man fick uppleva det som mindre jobbigt än man tänkt sig det ;) Kram!

2011-03-15 | 12:29:16
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback