Färg!

Jag och Knorren tog oss en tur hem till gudmor Marie och lilla Filippa nu ikväll :)  Blev lite te och massa tjöt..mysigt.. och söta Filippa pratar på hela tiden haha =) Så duktig e hon !
Noel va vaken större delen av besöker faktiskt ! Och lyckades bajsa två gånger till där uppe,  så ja nu har nog alltid bajs för bajsuppehållet han hade kommit ut ;) höhö!

Sen strax innan 9 tiden så begav vi oss hemåt igen.. åkte förbi maxi och köpa mjölk. Tog me Noel i barnstolen och ställde den i en sån där korg me hjul, den passa perfekt haha.. så körde runt han i den genom att hålla i handtaget på stolen.. gick hur bra som helst å han va gör nöjd :p
Såg även nu att mellan 21;00 och 22;00 så är de halva priset på allt deras egna bröd och fikabröd.  Nu hade ja dock inte något bevhov av bröd så köpte inget, men va tvungen att köpa två donuts som nu kosta 6 kr bara för båda ;) Så handlar vi där så kan man ju åka dit vid den tiden !:P  fanns ju hur mkt som helt, så va ju inte direkt utplockat.

När vi kom hem så fick Noel hoppa ner i badet..  nu är hans navel på väg av oxå.. han har vart riktigt seg me den,  jag tycker ju den är göör äcklig haha!! Men nu lossnar den nog innan helgen hoppas jag på.. va rätt äckligt nu när ja bada han, för den hänger bara i en liten bit skin kvar nu så den flöt ju i vattnet men satt fast i honom haha!!  Så nu hoppar den nog av när som helst.. hoppas redan imon ;P
Sen blev de kvällsmat i sängen och sen kramas lite me mamma, sen la ja ner han på mage och klappa han liet i pannan och körde Trollmors vaggvisa ett par gånger.. sen halv sov han.. då gick jag ut så fick han somna in själv idag igen, och de gick hur bra som helst idag oxå.. så har vart inne och kollat på han för en stund sen, och han sover! :)  Duktig Knorr!

Så jag tänkte passa på att slänga i min hårfärg nu som ja vart på väg att göra hela veckan men sen har de inte blivit av.. så ska nog faktiskt göra de nu för behöver endå tvätta håret nu!! :)
Blir en brun färg denna gången..

Har kul i babysittern.

 

Har göör kul i babysittern haha.. eller är de hans mor som står ovanför och töntar sej som är så rolig?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback