Envis!

Ikväll har jag haft en liten envis Noel. Sova? Nej nej de e ju tråkigt..  Och ska han va vaken, ja då vill han ju självklart ha sällskap..  hade inte riktigt räknat me att han skulle vara vaken så här länge idag.. jag har underhållt han me en kurrande mage iaf haha..
Har levt på 3 knäckemackor och en yougurt idag och druckit massa saft! haha
Om jag än hungrig nu ? JA! ;)

Men nu verkar de som han har somnat igen iaf... a när ja säger igen så menar jag verkligen igen för han har somnat flera gånger ikväll men vaknar efter en liten stund igen.. tittar så jag är kvar å när han ser mej får han stora blå ögon och skiner upp som en liten sol haha!!  De går ju inte bli irriterad när han e så söt :P
Men han fick sej lite mer mat för en stund sen och blev då lite tröttare.. så ja nu verkar han ha somna lite hårdare.. hoppas hoppas :P
För nu tänkte iaf jag gå ut till köket å fixa något att äta som ja tänkt gjort för typ 3 timmar sen! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback