diggar.

Här ligger jag mitt i natten och diggar med för fullt i barn låtar .. tro inte att Noel är vaken, nej han sover tungt sen flera timmar tillbaka och märkte inte ens att ja flytta han från soffan till sängen.. utan detta sitter jag helt själv å göra ;) haha
Men kan ju skylla på att de är för Noels skull.. lägger in lite fler låtar på hans lista på spotify, ja han har en egen lista den lilla musik älskaren :) + att göra en skiva till bilen till honom ;p

Just nu ligger ja å lyssnar på grisevisan från emil i lönneberga.
Är ju ett stort fan av dom flesta av astrid lindgrens figurer och kan kolla på hennes filmer fortfarande utan problem.. hoppas Knorren kommer gilla hennes filmer och böcker sen oxå! :)
Emil i lönneberga är ju för söt ! :)

Men ska nog ta och släcka ner snart endå.. säger de varenda kväll att ikväll ska ja nog lägga mej tidigare och försöka sova när Knorren gör de.. men sen tickar klockan på så jäkla fort och så har hon närmat sej 2 tiden iaf.. fya.. natten som va nu låg ja vaken till 4 ! :S

Men imon har vi inte planerat något stort så gör inte så mycket om man kanske är lite trött. Får se ifall farmor kanske skulle komma på besök, inget bestämt ännu.. ska se om ja kanske hinner/orkar röja lite i walkincloset. Hade vart skönt att få in lite mer grejer där ;)
Sen på eftermiddagen kommer min far förbi för att hjälpa oss att få upp en spegel i sovrummet och sen ska vi se om vi kan fixa rullgardinen vi köpte oxå, den är ju 10 cm för lång, men dom på jysk sa att man kan korta av den själv genom att såga lite åså, va vist fler som hade gjort så.. så får väl kolla på de imon :)

Varje gång jag tänker att jag ska bara skriva ett kort litet inlägg så blir de alltid nån slagt jäkla novell.. haha.. att ni orkar me mitt tjöt är ju otroligt... men enl statestiken så återkommer ni ju varje dag.. gulliga ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback