Bloggdesign.

Har nu suttit å grejat me de ett tag då ni ser att ja har en ny design nu .. haha..
Dock inget ja gjort själv utan bara bytt ut bilder på en lånad design som ja hitta inne hos http://tescho.se/
Hon har endel gratis designer som man kan få göra om själv me egna bilder så länge man behåller hennes ikon som man ser i menyn lägnst ner :) Kanon tycker jag som verkligen suger på design just nu.
Pinsamt å säga att man gick It/media på gymnasiet.. haha... men har tappat nästan allt :S Innan kunde ja koda ihop en hel hemsida utan problem.. nu behöver ja alla hjälp sidor man kan få för att kunna göra något sådant ;) höhö.

Sen tycker jag det är svårare att göra designs utan photoshop som jag inte har kvar längre=/ Har frågat min far om hjälp att fixa de så hoppas han kan lösa de snart ;)

Men nu blev de iaf denna designen så länge.. funkar väl någorlunda iaf :) Nu är de ju iaf egna bilder ist för dom små tråkiga som jag hade innan som oxå var en lånad design men inte något eget alls på den :)



Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Ja den är ju det! :)



Inte gör det nå heller!

Kom bara ihåg att klistra in header bilderna i alla kodmallar.. Nu när man är i "kommentarsläget" är headern tom...



Ha en bra dag! :)

2011-03-05 | 07:15:19
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
Lina säger:

min systerdotter har gjort min design, hon är nybörjare men jag är nöjd :-) Om du vill ha hjälp sen kan jag fråga henne :D

2011-03-05 | 08:14:46
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback