Bastu lägenhet!!

Här sitter jag i sängen och svettas som en gris!!  Jag älskar våran lägenhet, men de finns ett stort fett jävla minus me den.. det är som en jääävla bastu här inne! Mina element går ju som sagt inte att reglera själva. Utan dom höjer och sänker sej efter hur kallt å varmt de är ute eller nåt.
Men det är för fan fööör varmt..  ja sitter fan nästan helt näck här.. behåller faktiskt troserna på haha.. men annars finns de inte en tyg bit kvar på kroppen..  de e fan så varmt så man får valningar i kroppen eller vare nu heter.
Vet inte hur många gånger ja känner på Noel för att se så han inte är för varm.. men han verkar klara det ganska så bra.. han har ju inget täcke på sej utan pyjamas å en liten filt å ibland skippar vi även filten.

Men ja har nog inte haft en enda människa hemma hos mej som inte har kommenterat hur varmt de är här hemma hos oss.
Får ofta kommentaren  Men herregud så varm ni har de här då, så fort någon kliver innan för dörren.
Jo tack jag vet.. brukar ofta bara gå omkring i underkläder eller linne å svettas typ! Inte okej!!

Och går ju inte att öppna fönstrena direkt heller för då höjs ju bara elementen mer haha!!
Å även om de kanske blåser lite gott ifrån dom så vill ja inte ha öppet de här i sovrummet heller för Noels skull. E ju lätt att han blir sjuk då ist.

Men får nog fan ringa hyresvärden nån dag å se ifall de är något man kan göra.. för så här kan vi ju inte ha de. Luften här riktigt tung här inna ibland.  Som en het sommar dag.
Ibland går ja in i badrummet eller till duschrummet ( har inte toa å dusch i samma rum) och ställer mej där inne ett tag för där inne finns de inga element så de e svallt och gott ifall man jämför me resten av lägenheten!
Men kan ju för tusan inte stå å hänga på toan hela tiden!! haha


Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Ibland undrar man vad som är bäst.. Här är det svinkallt och jag hatar det :(

2011-03-21 | 09:44:32
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline säger:

Ja han har bara plus min Karl. Tror minsann jag hittade honom i dom mörka skogarna i viskafors ;)

2011-03-21 | 09:51:16
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback