Vilken seg dag...

Jisses här har de inte blivit mycket gjort idag.. jag har tillbringat större delen av dagen framför datorn och teven... men har varit alldeles för seg för att palla å vara ute i solen idag, sjukt varmt var de när ja va ute runt lunch en sväng :)  Så lite luft har jag ju iaf fått..

Men klockan den har tickat på den iaf.. speciellt nu på kvällen, kvällarna går alltid så jäka fort, dom bara försvinner utan att ja ens har hunnit göra något typ känns de som:P

Men ska nog krypa ner under täcket snart och kolla lite på big bang theory eller nåt å sen sova.
Imon vid 1 tiden kommer Knoddisen hem igen.. åååhh ♥

Imon kväll ska vi åka och köpa en ny vagn till honom, en mindre och smidigare.. :D Hoppas han blir lika glad som jag är ;) Var och kollade på den i butik först för å kolla va bara sittdelen kostar, de låg på 6500 kr typ, satans dyrt haha, å hela vagnen låg på runt 9000, så nej tack, tacka vet ja blocket.se haha! :D
Så nu fick de bli en därifrån ist för 2000 kr ist :) Ett mkt bättre pris!
Noel har en snäll morfar som jämt ställer upp oxå så han får halva vagnen av honom !! ♥

Sen beroende på tid så kanske vi svänger förbi Teresa +familj på vägen efter vi har köpt vagn, vi ska ju hämta den i göteborg så då åker vi ändå förbi dom på hemvägen så blir de inte allt för sent så åker vi förbi dom oxå :)  Fina människor de där som e jag är såå glad över att jag har fått lära känna! Teresa att Noel gärna fick hänga hos dom när ja hämtar vagnen ifall jag inte vill ta med honom, så gulliga!
Vi har även bestämt dejt på måndag me dom.. så kanske vi har turen å få träffa dom två dagar i rad nu..  de vet vi imon ;)

De har känts som söndag hela dagen nu pga långhelg, ja känner ju av de mer nu eftersom Noel inte är hemma, annars känns helgen nästan likadan som veckodagarna, fast lite roligare :p
Så känns konstigt å läsa på typ facebook att folk är i fullgång å fetar just nu hehe! Skönt att de e röd dag på måndag då oxå :)


God natt !

Har totalt fastnad för nya bigbrother låten haha.. den spelas ett antal gånger igår ;)
Har bara sett första programet av bb men låten fastna ja banne mej för ändå :D

Basshunter – Fest i hela huset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback