Tisdag?

Satt precis å fundera på ifall de va onsdag idag, eller tisdag? Jag är inte helt 100 än då jag inte orkat kolla haha.. men har för mej de va måndag igår, så jag chansar på tisdag !:)

Vi har vart riktigt sega här i morse, legat å dragit oss i sängen läänge!  Nu precis så har Noel käkat lite lunch, blev majspure å sen ersättning !  Å nu ligger han gymmar lite.. WOW!!! ja de e tusan coolt för han har verkligen dissat sitt babygym ja vet inte hur länge nu, han tycker inte alls de är kul å ligga där. Men ja provar lite varje dag å nu har han fan legat där i typ 10 min utan att han gnällt om de !! :D
Men han sneglar hit på mej ganska så ofta me frågande blick om hur länge han ska behöva ligga där egentligen;)

Jag hade hoppats på att han ville vila lite nu då jag vill ta mej en dusch... men ska nog gå å lägga han i sin säng nu så får han väl ligga däri nne å tjöta en sväng medan ja duschar annars =)
Sen ska vi nog träffa Teresa å Liam ! :)
Oj nu skrev hon sms att vi ska va på en resturang halv 1.. får väl ta den där duschen sen då haha.
Nehe nu passade inte babygymmet alls längre för nu ropas de arga skrik för fullt.. så får väl ta och ta på herren lite kläder nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback