Svettigt värre !

Idag har jag inte orkat göra någonting...  jäkla seg å slö jag har varit här hemma idag hehe :)
Har inte orkat vara ute speciellt mkt i solen heller, sjukt varmt !! Dåligt svensk jag är som inte tar vara på solen när den äntligen e här haha.. men förhoppningsvis stannar den väl kvar ett par dagar till.
Och Noel kommer ju hem imon å då blir de ju alltid att man går ut ! :D Åhh saknar min lilla älskling sjukt mkt idag !! 

Jag å catrine hade iaf en trevlig kväll igår.. satt här hemma hos mej gör länge, kom inte iväg till stan förrän kl va efter 12, å vi va inte snabba på väg ner till stan heller, stanna å satte oss å tjöta å greja på vägen så de blev typ 30 min på krogen haha! 
Sen drog vi på efterfest.. shit de har jag inte gjort på a ja vet inte hur länge ! Kände mej galen å ung haha;) Skoj var de iaf !

Men som sagt, de tar ut sin rätt på kroppen idag.. tackar iaf för man slipper huvudvärk åså, men kroppen e ju bra seg, speciellt i den här värmen.. puuh !!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... sitta kvar här å svettas antar jag ;)
Hoppas ni har en bra dag i solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback