Surar !!

gud vad jag är irriterad på mej själv och mitt dåliga minne just nu !!! gaah !  Nu halv 2 kom jag på att jag skulle ju vara på tupperwareparty hos en i min mamma grupp kl 1... åååhh !!!
Spelar ingen roll ifall ja skriver upp saker, ja kommer fan inte ihåg dom ibland ändå haha!!  Åh ja som ville gå på detta ju.. .varför kommer man alltid på de efter tiden man ska vara där har passerat, kunde ja inte kommit på de vid 12 eller nåt ! :S

Jaja ska väl sura vidare nu då.. vi får väl iaf gå ut och ta oss lite luft sen när Noel vaknar då han sover fortfarande ! :)

Kommentarer
Linda Rangfeldt - BF 21/6 säger:

haha detta med minnet känner jag igen mig i. Spelar hon ingen roll om någon skulle tatuera in det i handen på mig så skulle jag ändå glömma saker! Får hoppas jag inte åker från sjukan utan att ha med mig lillan när hon kommit ut ;) hehe. Nejdå så illa är det väl inte :)



Ja jag tycker verkligen det är kul att kolla på förlossningsprogram och man älskar när bebisarna kommer ut och så. Så kikade jag på det norska och då får jag nästan skräck ist. Så det ska jag inte kolla på! Jag vet inte om det är för att det känns så hårt eller om om norskarna inte har någon smärtgräns. Nej det kändes bara hemskt. De andra serierna tycker jag är så himla mysiga men den norska är mer som en skräckfilm :P haha.



Får se om jag hittar något annat att kika på ist för det norska :P

2011-06-20 | 16:51:54
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Jonna säger:

Typiskt!!!

2011-06-20 | 21:23:51
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback