Sömnlös !

Ja de är väl inget ovanligt haha !  Dock får jag ju sova ut hur länge jag vill imon.. men om jag ska vara ärlig så hade jag hellre haft min Knodd hemma å fått vakna tidigt å trött ! :p
Dock brukar ju min son va ganska snäll när de gäller sov tider .. så så jätte trött brukar jag ju ändå inte var :)

Har mest bara legat här å glott runt på nätet ett bra tag nu.. har inga inlägg kvar på min bloglovin kvar å läsa.. mhm.. så blir man genast ännu mer rastlös.. funderar på att krypa ner under täcket och sätta på nån film eller serie ist ! :)

Hade iaf Madde på besök innan.. hon kom förbi efter jobbet innan strax efter 8.. vilket jag inte va bered på haha... hon hörde nämligen inte av sej utan räknade me att jag var hemma å inte gjorde något speciellt haha.. Så här klev hon bara rakt in å ja blev ju fan livrädd först haha!!  Ja här känner sej folk som hemma å kliver på bara :p så de ska va !

Ne ska väl ta och krypa ner i sängen å gosa lite me nån av Noels filtar å bara snusa lite på dom. Ja är han inte hemma så får man ta vad man har. Så en filt får duga ikväll =/
Tur de inte är långt kvar till söndag ;)

En väldigt nyvaken kille på dopfikat :)


Kommentarer
Elin - Mamma till My ♥ säger:

Ja, den satt utanpå tidningen om jag inte minns fel :O

2011-06-18 | 09:54:26
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Caroline och hennes två V:n säger:

Hello! Såg i Elins blogg (mamma till My) att du trodde du missat Fujis kupong med gratis fotobok. Tänkte bara tala om att det är i nya Amelia bebis tidningen man får kupongen. Haha, värsta snokaren man är! ;)

2011-06-18 | 22:44:07
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
jonna säger:

SÖÖÖTNOS!

2011-06-19 | 15:55:56
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback