Orka va så seg !

Vi är precis lika sega att komma igång denna förmiddagen.. mhm !
De blev iaf åska i natt iaf.. och jääävlar va de regna, de lät precis som något hade satt på duscen på högsta effekt utanför fönstret fast ännu värre... men trotts åska och regn så är luften ute nästan värre idag. usch !

Noel har iaf käkat lunch nu för en stund sen.. idag blev de potatis/majs, å de va minsan en hit tyckte herren, han gapa å gluffsa i sej allt på ett naffs :P
ska väl se ifall jag oxå kan få i mej något å käka nu..  ja tycker mest det är jobbigt att äta när de e så konstig värme åså ute... men men äta måste man ju ;p

Sen vet jag inte ifall vi hinner med en promenix med Teresa när dom skulle in å hämta sin bil här i stan igen.. vi får väl se !:)
Vi ska iaf upp till Marie sen, för ikväll blir de äntligen träning igen !! :)  Har faktiskt längtat nu !
Blev ju ingenting förra veckan pga att bilen inte var hemma och mitt gamla gym ligger ju på andra sidan stan så dit orkar jag inte gå med vagnen . . men idag så kör vi de vanliga tisdagspasset, den jobbiga crossfiten ! :D

Nu äta och underhålla barnet =)


Så här gosig va min lille skit imorse vid 7 när han fick komma över till min säng för lite mat å somna om:) Man måste ha me sej många vänner till sängen då ;)


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Man vill inte gå upp när man har det så mysigt i sängen hihihi

2011-06-07 | 13:16:31
Bloggadress: http://saratilling.se
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Sv. Benjamin är ju så jäkla nyfiken så han hatar att ligga i vagnen om det inte är för att sova ;P

2011-06-07 | 13:59:29
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

sv. det har jag faktiskt inte gjort, jag använde två tomma snusdosor och anordnade en egen vagga men det gick väl sisådär ;P



Jo precis, det är ju för hennes skull men jobbigt :/ trodde jag skulle få i alla fall 5 år till med henne..

2011-06-07 | 14:50:26
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Vad söt han ör :D

2011-06-08 | 09:38:20
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback