Onsdag?

Herregud va de e veligt att komma ihåg vad det är för dagar när man är "ledig" hela tiden hehe :P
Denna veckan har jag haft fel dag varje dag än så länge ! Men nu vet jag iaf att det är onsdag!

Idag har jag haft Mr gnällspik på besök, han kommer inte så jätte ofta men ibland så lyckas han krypa in i Noels kropp, och idag var en sån dag;)
Vi hade jag ställt klockan på 8 idag för vi skulle gå på Lindex vip rea som börja kl 9. Både ja å Noel va lite små sega när vi skulle upp ur sängen hehe:p  men vi lyckades.. så vid 9 var vi faktiskt där.. Noel fick lite nya kläder, blev lite i st 74 nu, hitta ett par hängslebyxor som jag spanat in bra länge men aldrig köpt till honom, men idag hängde dom på rea så då kunde jag inte låta bli ;) Får fota grejerna sen..

Sen gick vi hem och börjde fixa lite mat till oss båda, Noel fick som vanligt gröt, först äter han flaska på morgonen å sen framåt 10-11 tiden får han morgon gröten :) Till mej blev de ägg å bacon ;)
Vid 12 tiden begav vi oss till gymmet och möte upp Marie, idag blev de biceps och mage, de känns iaf idag att vi tränade ben igår ;)

Väl hemma igen blev de lunch för båda,  min bvc tant sa att de e bra att försöka äta samtidigt som sitt barn då dom tycker de är roligare då, och det är ganska så mysigt oxå :p dock hinner ju Noel alltid vräcka i sej all sin mat förre mej å sitter sen där och små surar å undrar när han ska få smaka ifrån min tallrik haha ;)  Han fick morot/potatis å ja åt flygande jakob som igår :)
Sen blev de en massa bus å då menar jag massa, vi blev helt slut båda två och somna i sängen i två timmar haha!! De va skönt ! :P
Gick sen upp å Noel fick lite mellis (fruktpure) och sen tog vi en promenad bort till Ö&B för att köpa en skrapa för att kunna putsa fönstrena !! de behövs verkligen, ser snart inte ut ;) haha

Nu ska jag bara ta de lugnt resten av kvällen innan de blir sängen!:)


Dagens Noel :)

 

Favorit leksaken e me överallt nu förtiden ;p



Kommentarer
Elin - mamma till My säger:

Gull-Noel! :D

Haha håller med dig, jag har noll koll på vad det är för dag, oftast! :P

2011-06-16 | 07:52:21
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
MANDY- Mamma till River! säger:

så söt han är! :9

2011-06-18 | 12:13:30
Bloggadress: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback