Nattugglan.

Vore ju kul om man kunde sova när man planerat de oxå ;)
Har dock inte försökt speciellt mycket än så ja fastna i datorn haha..  så kan säkert somna ifall ja bara lägger mej ner på kudden ordenkligt ;)
Är inte lika varm längre men lär väl bli när ja drar på mej täcket, å ja är en sån människa att jag inte kan sova utan täcke :S många gånger sover ja med bara ett påslakan, men de är inte heller lika skönt, men bättre än värmeslag iaf :p

Funderar på att byta säng me Noel då ja vart å känt på han ett par gånger så han inte e för varm, men han har de så svalt å gott där borta i sitt hörn..orättvist? jaa de tycker ja nog ;P

Men nu får jag väl oxå försöka sova då de blir några timmar sömn iaf ! :)

God natt ♥


Kommentarer
Linda Rangfeldt - BF 21/6 säger:

Jag hade panik i natt ang värmen, täcke osv. Va så jäkla varmt trots fläkten i taket och så. Så efter ett tag gick jag ut på balkongen för att kyla ner mig, tror du de gick? Ooh nej. Det va ju varmt ute :p haha skit! Tillslut lyckades ja somna ändå :p



Jaha :) gosigt!! Mamma kände inte heller något när hon skulle ha mig. Hon fick kraftiga värkar på en gång och 3 tim och 37 min efter första värken va jag ute :p hoppas min förlossning går snabbt också. Vill gärna inte ligga och ha ont i flera dygn. Men även det överlever man ju!

2011-06-07 | 11:00:53
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback