myskväll!

Idag gick vi all in på myskväll här hemma :)
Mamma skulle iväg så syster fick vara här hemma hos oss ! Kanon bra, då e ja barnvakt åt henne så är hon barnvakt åt Noel ;) haha!!
Vi åkte iaf och handla lite för kvällen åså, fick bli citygross ! De är dyrt å ha me Noel å syster å handla, en taco kväll för runt 1000 lappen :O haha!!
Men de blev iaf tacos till kvällen å massa gött;) Noel fick me sej massa mat hemma oxå ! Imon ska vi nog testa något nytt !

Sen åkte vi och hyrde film, de har jag nog inte gjort på minst 8 år :S men fick bara sån lust å göra de. Nu fick ja äntligen packa upp min dvd som jag köpte i julas! ;D
Vi hyrde iaf 3 filmer, vi har precis sett klart på trassel.  Min syster är 11 och jag 24, de va jag som valde den filmen ;) höhö !! Nu ska vi strax sätta på Little fockers :D Å den sista filmen kommer jag inte ihåg!

jag är iaf propp mätt efter mat, ändå sitter man å kollar runt på bordet som e fullt av godis, dipp å chips. mhm!?
Jaja de e inte varje kväll som man har syster sovandes här. Då måste man ju höra all in på myskväll!

Lilleman somna redan innan 7 så han sover så gott där inne i nytvättade lakan. Ska snart gå ner till tvättstugan där mina lakan ligger i torktumlaren, så de blir nytvättade lakan för oss i stora sängen sen oxå :D!!

Nej nu vill nog syster att vi sätter på nästa film !:)


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Nä, jag har ju wordpress och bloggar med blogpress. Det är verkligen SUPER

2011-06-25 | 22:33:22
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback