Motorcykel och bilen hemma!

Nu är pärlan tillbaka här hemma igen.. men den bilen e snart inte värd att få bli kallad pärla längre om den ska hålla på att gå sönder på de där viset ;) haha!!
Det är iaf tur man har "bil lagar nissar" i släkten , de blir iaf inte lika dyrt som på en värkstad även om de inte är kul å betala i vilket fall som helst ;P

Jag fick åka motorcykel ut för å hämta min bil, me pappa! :p  Jag kände mej typ tuffast i hela stan, även fast jag är livrädd varje gång hahaha!  Inte för ja inte litar på min pappa utan för ja inte litar på andra människor i trafiken, tror dom ska köra på oss hela tiden ;) Sen är de faktiskt inte obehaligt å i kurvor tycker ja när de lutar så jäkligt ;)
Även om ja har både kört cross å moppe själv..  men nu snackar vi ju en stor motorcykel, de e fan skillnad haha!  Även om de e kul å åka fort !  Kommer fan ha träningsvärk i armmusklerna så hårt ja håller i mej i dom små handtagen hahaha!!  Men de va skoj, de e ju inte så ofta ja åker runt me pappa om man säger så,  inte när man har Noel å egen bil ! :)

Har iaf hunnit plocka lite här hemma innan vi drog å nu ska ja väl fortsätta me de en sväng.
Sen ska jag åka och hämta Catrine, vi ska dricka lite vin ihop ikväll.. va ju 100 år sen typ.. ne men jävligt länge sen me tanke på att ja bodde i norge å sen va gravid å sen va hon oxå gravid :p
Så de ska bli trevligt,  lite tjejsnack! Hon e ju oxå ensamstånde mamma, så vi har ju lite gemensama saker å snacka om :D

Men ska dra ett sista röj här hemma nu innan ja drar iväg... Noel slänger saker överallt ;)


Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Han ligger fortfarande :)

2011-06-03 | 16:44:12
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback