Kyrkan !

Denna förmiddag har jag alltså tillbringat i kyrkan.. Något segt att gå upp i morse eller a strax innan 10 då hehe ;)  Vi va iaf i kyrkan strax innan 11 å de va slut vid halv 1.. så en ganska så lång gudtjänst. Men nu vart lillsyrran konfimerad iaf ! :D  Tänk att det är 10 år sen jag gjorde de.. shit !!!

Sen blev de mat och fika hemma hos familjen.  Då kom även Knoddisen hem. tyckte de va bättre han kom då ist för att behöva va me i kyrkan, han va ju faktiskt där föra helgen höhö ;)
Vi fick iaf grillspett me kyckling, tomat, paprika och champinjoner + pappas goda potatis sallad av färskpotatis ! :D
Sen blev de marängtårta me jordgubbar.. mums !!  Så har varit en trevlig dag även om man vart lite trött:p

När jag och Noel kom hem så vart han ganska så rastlös och trött då han inte sovit så mkt idag.. men vi satte oss i soffan å myste en stund å han fick lite mat, sen tog vi oss en tur me vagnen i regnet och gick å handla lite.  Noel somna självklart direkt i vagnen. 
Vi kom iaf hem vid 6 igen å så tidigt vill jag inte att han sover så va bara att försöka underhålla en stund till. . Vi satt och kolla i en av barnkammarböckerna, å sjöng å läste små sagorna där i. :)
Men nu sover han sen en stund tillbaka iaf och jag har precis kollat klart på Solsidan tillsammans me lite god mat ! ;D Blev hamburgare sallad å sås ! :P  Å lyxa till de me en cola !!

Ska väl slöa här en stund nu innan de blir sängen.. va å köpte amelia tidingen innan så nu har jag oxå en kupong för en gratis fotobok haha.. så nu kommer ja få hem två stycken såna ! :D

Mums !

 

Kvällsmat i soffan :)

 


Kommentarer
Tora - Viggos mamma säger:

vad duktig han är som håller själv! Här har vi en unge som vägrar hålla flaskan, han vill hellre slå på den med någon leksak som råkar ligga nära, haha!



Sv: Viggo är 7 månader och jag fattar inte vart tiden tar vägen, den springer verkligen förbi.

2011-06-19 | 22:30:34
Bloggadress: http://glitterfjolla.blogg.se/
Elin - Mamma till My ♥ säger:

Mums vad den maten såg go ut :D

2011-06-20 | 11:57:16
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Angelica - mamma till Moa säger:

Jaha men då vet jag ju vart du bor :P är de erikslund eller på andra sidan vägen?



Duktig kille du har som håller flaskan själv. Moa vill gärna de men kan absolut inte haha

2011-06-20 | 20:08:08
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback