Jag dog nästan !

Innan tog jag och Noel oss en promenad bort till affären när han hade vilat. Hjälp, de va de värsta jag har gjort idag, fy fan va äckligt varmt de var.  Helt vindstila med gassande sol och över 30 grader i solen, de va inte ens skönt å gå ut på promenad då!! Va så jäkla skönt när man kom in i den kalla affären!
Sen var de bara att pina sej hem samma väg igen.. skönt att man har en sval lägenhet iaf, e riktigt kallt i våran trappuppgång och svalt och skönt i lägenheten oxå. :)

Väl hemma så blev de lite gröt för Noe... idag fick han av banangröten, idag gilla han den jätte mycket :)
Sen på med pyjamas å ner i sängen ! 
Jag själv tänkte gå och ta en dusch nu för jag vet att jag inte kommer orka upp å göra de imon kl 5 ;)
Jag sover hellre längre då haha!  Sen måste jag även fixa mat tills imon som ja skrev innan.. å de får nog bli de där lax receptet :) Hoppas de blir gott iaf !


Helt utslagen av värmen så han tog sej en powernap :)


Nu får man inte ha något ifred längre hehe

Kommentarer
Jessica ♥ mamma till alicia ♥ säger:

SV: Eller hur! Sjukt dålig stil..

Men va skönt att du har så bra grannar, som tänker på fler än sig själva!

Har gjort ett klagomål till hyresvärden, händer det igen så ringer vi Securitas. Tänker inte vara snäll längre..



Ja jag håller med, ett glas vin eller så är liksom inget. Just att supa sig full nära är inte rätt nånstans. Förstår mig verkligen inte på folk som gör så nära deras barn är där.



Ah okej. Låter så lätt hehe. Gjorde det inte ont när du slutade då imed du inte trappa ner? Åh jag önska Alicia kunde äta vanlig ersättning istället för mjölkfri, för den vanliga hade hon inget emot när hon fick testa när hon var mindre..



Hoppas allt är bra med er!

Kramar

2011-06-28 | 23:03:11
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback