Hemma efter midsommar äventyr me sökning av lik (?) i sjön !

Då är vi hemma efter en trevlig dag me familjen ! :)  Varit nere i stugan hela dagen/kvällen !
Synd att de ska vara .Fy, frusit som fan flera gånger ikväll.. men som tur va så slapp vi massa regn, kom nog bara två små skurar när vi va där nere som inte vara speciellt länge =)

Var iaf god midsommar mat och massa jordgubbar sen ! =)  Dans kring midsommarstång, lekar å tjöt :)
Mitt i allt ser vi en ambulans helikopter cirkulera omkring där uppe, ser sen att den går längre ner och ser ut som den ska landa, nyfiken i en strut här ja, jag å syskonen sprang givetvis ut på grusgången för å kolla, å ser att den ska landa på andra sidan sjön på almenäs,  självklart tar nyfikenheten över och vi måste gå över bron för å kolla ! ! Så nära har jag aldrig varit en helikopter iaf haha ! Då vi hört brandbilar å de innan oxå så frågade vi ju vad som hade hänt och dom förklara att en båt hade vält och sjunkit med människor ombord som dom ej hade hittat ännu :O !
Vi stod där ett bra tag och tjöta, ställde massa frågor och kolla på helikoptern, jag kände mej som 7 år igen hahaha!! Han vissa oss typ allt ;)
Efter kanske 30 min så fick som besked i radion att dom ej behövdes på plats så dom kunde åka, vi uppfatta de som att dom slutat leta efter levande människor och nu antagit att dom drunknat och söker nu efter döda människor ist !! Usch va hemskt!!! De har inte kommit upp något i tidningarna på nätet ännu men de lär de väl göra imon....

Nu ska jag strax gå in och lägga mej jämte lilleman och sova hade jag tänkt.. ska bara varva ner lite först :)

Hoppas ni andra oxå har haft en trevlig midsommarafton ! :)

Ja å min bror... å ja ni ser ju, jag kände mej som 7 år igen ;) hahaha

 

En sprallig liten kille som inte ville sitta stil :P Ska försöka lägg in bättre bilder imon, detta är bara en mobil bild :)

Ja å Noel hade iaf matchande tröjor idag, han en blå å ja en röd ;)





Kommentarer
Fia- mamma till Edison säger:

Spännande sånt där ju! :)



Vilken gullig outfit lilleman hade!!



Sv: Den är från nån leksaksaffär, har fått låna den av en vän! Tror det ska finnas på typ Barnens Hus eller så? Inte så dyr heller, sök på pusselmatta kanske det finns på nätet :)

2011-06-25 | 10:08:05
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback