Hej hej !

Jag har både dålig blogg fantasi och tid just nu till bloggen.. men vill ändå gå in minst 1-2 gånger per dag och skriva några rader till er :)  Försöker ju givetvis fler, men inte alltid de blir så!
Kommer nog dock inte bli bättre nu då jag börjar jobba nästa vecka.. ska både bli kul å lite halv jobbigt! Att inte få umgås me Noel varje dag hehe :p  Nästa vecka ska han hänga me sin mormor medan jag jobbar då pappa S jobb har krånglat till de me ledigheten, så Noel kommer vara där v. 29-32 ist. Å dom andra veckorna hjälper mina föräldrar till som tur e !:)
Men ska bli kul att få komma tillbaka till jobbet igen å få träffa alla och komma in i lite andra rutiner, å de ja längtar mest till är att få en riktig lön i aug ist för mamma peng höhö!!;)

Idag slappa vi hela förmiddagen inne igen, skit väder, man har inte lust å göra så mkt då! Men vid 3 tiden så traska vi bort till knalleland en sväng iaf, hitta lite grejer på redan till Noel, tänkte gå och ta kort på de strax så ska ni få se :)
Vid 5 tiden ringde vi och kolla vad pappa gjorde, dom va hemma å skulle laga middag strax så vi gick hemmåt och byta vagn mot bil och åkte upp till dom där de blev grillat !:)

Nu är vi hemma och lilleman sover och jag ska plocka lite här hemma,  sen är även Kniven mot stupen på tv nu, jag gillar typ alla matprogram hehe :)
Ska traska ner till bilen strax oxå å hämta upp grejerna ifrån ikea, för nu har de slutat å regna :)


Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Ett lösen är mailat!



Glad midsommar önskar jag er! :)



Kram

2011-06-23 | 21:30:45
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
i min lilla lilla värld säger:

Kan du inte blogga via mobilen? På så vis behöver du inte känna tvång att sitta vid datorn. Jag har dragit ner bloggandet med säkert 2 timmar per dag hahaha

2011-06-23 | 22:32:41
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback