Hallå tisdag !

Puh just nu har ja slagit mej ner här helt propp mätt !! vi har precis käkat mat både jag och Noel :)
Noel fick hälften potatis/majs och hälften morot/potatis, som vanligt lika sur efter när de e slut. Sen brukar han få ca 120ml ersättning efteråt å sen e han hur nöjd som helst mitt matvrak!;D Han äter ungefärg en halv sån liten burk med mat nu, om vi vill så skulle han säkert kunna sätta i sej mer, men nu kör vi på detta ett tag å sen ökar mer igen :)
För mej blev de flygande jakob på lchf vis med tomat och gurka till,  gör gott! :)

Innan de var vi iväg och tränade med Marie, vi körde på rygg och ben idag och de känns lite faktiskt, hoppas man kan gå imon höhö;)

Nu tar Knodden en tupplur och jag tänkte gå till köket och diska upp disken och plocka iordning lite beroende på hur länge herren sover! :)  Sen får vi fika besök av Peter Pan :)  Trevligt!


Kommentarer
Lina säger:

haha Aron äter nästan en halv smakis också och sen 165 ml ersättning på det!!! det kallar jag matvrak:P

2011-06-14 | 21:10:59
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback