En riktig söndag !

Idag är de en riktig söndag för mej eller va man ska säga.. för imon är de jobb som gäller ... blandade känslor om de... mest pga att nu kom äntligen sommar värmen tillbaka å då ska jag tillbringa större delen av mina dagar instängd i en stor byggnad.. fy tusan så orättvist !!!

Har iaf fått njuta av vädret idag iaf :) först var jag å Noel i knalle en sväng då jag sett en body å en tröja på lindex hemsida som jag ville ha till Noel. Dessa två som ni ser här under, bilder lånade från lindex :)

 

Sen när vi kom hem så kom madde förbi en sväng å tjöta ! Vi bestämde sen att vi skulle åka ut till sandra :)  Å där satt vi och njöt av vädret, blev gör varmt!! Noel fick sitta i blöja bara :p de gillas av han hehe! Sen på kvällen blev de grill, mums !  Min fina sandra ska ha en kompis till Noel i dec, än så länge är de bf på julafon höhö ;) får se ifall de ändras på UL i aug sen:p Jag hoppas ju iaf att bebis tittar ut i år så de blir samma årgång på bebisarna :P
jag och Noel blev iaf kvar där ganska så länge å kom hem typ vid 9 tiden, då fick herren somna om i sängen igen och jag börja me mat som ska me till jobbet imon, va ju självklart tvungen å provsmaka lite nu ikväll hehe.. de blev en super enkel fisk rätt, tar endast några minuter å göra å de va riktigt gott=)

De är faktiskt ett recept ifårn hon Anna Skiper ifrån du är vad du äter ;) Då anntar att de e nyttigt då höhö.. dock e de ganska mkt grädda i så de passar ju lchf kosten ;D Kan skriva upp receptet nån dag i veckan när jag hinner.

 

Nu ska jag strax gå och lägga mej å försöka sova tänkte jag.. vi ska upp vid senast 6 imon för å hinna.. kl 7 ska jag infinna mej på jobbet..  så blir jobb från 7-3 imon!! Tänk att de var ett halv år sen senast, sjukt! :P

 

Puss på er !


Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Bodyn med stjärnor på hänger i Viggos garderob och väntar på att det ska bli höst :)

2011-06-27 | 00:11:22
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback