Dopet slut !

Då var denna dagen slut och den har verkligen varit toppen!! :)
Men nu e både jag och Noel helt slut, han ligger total däckad i sin säng och tar en en liten powernap. Hade jag velat så hade han säkert kunat sovit för natten nu, men jag har andra planer hehe, vi ska nämligen upp till pappa å dom sen för å äta middag :) Så han får vila en stund nu bara :)

Dagen har iaf varit kanon bra.  Allt gick kanon i kyrkan, inga skrik å inga tårar utan en väldigt glad och nyfiken liten kille hade vi med oss!
Vi hade valt psalmerna Tryggare kan ingen vara och Du vet väl om att du är värdefull, skulle ju haft med låten "Prins Noel" men det blev inte så, utan min lillasyster sjöng "Utan dina andetag" ist, hon e ju ett riktigt Kent fan :) Och de blev mkt bra iaf :)!!

Sen blev de dop fika i församlingshemmet, först smörgåstårta som min duktiga farmor hade gjort själv, mkt godare med hemma gjort och mycket snyggare än dom som man köper oxå, duktig min farmor är som orka göra smörgåstårta till 40 pers :p
Sen blev de fika och både pajer å muffins gick hem så de ska ni få recept på sen :)

Vi säger tack till alla er som kom och gjorde Noels dopdag till ett riktigt fint minne!! Å tack för alla fina presenter, han fick bla. leksaker ifrån brio, kläder, presentkort, matset + bestick, gosedjur, filt me broderat namn å födelsedatum, bok m.m.
Av sin gudmor fick han ett jätte fint halsband som både jag och Simon fastna för, ett silver halsband med en medaljong på som de stod "Alla mina DRÖMMAR kan slå in"
En kul grej som hon gjorde oxå var att ha me sej en hård svart bok som alla fick skriva en liten hälsning till Noel :) Jätte fint !!
Så tack tack tack allihopa!!
Och tack för all hjälp efteråt, speciellt till farmor och mamma..utan er hade jag aldrig orkat :P

Men de var iaf en kort sammanfattning ifrån en jätte bra dag!!

Jag glömde ju givetvis min kamera, men vet att många andra tog kort så jag inväntar dom ist:P
Men har iaf en mobil bild som jag hitta på facebook hehe ;)

Jag, gudmor Marie, gudfar Henrik och Pappa S :) Och självklart lille Noel :P
Jag är impad av Henrik som orkade hålla Noel hela dopet, han väger ju faktiskt en heldel höhö!


Kommentarer
Jessica -The Truth And Other Disasters säger:

Haha vi hade samma psalmer som ni och utan dina andetag på Livs dop :P

2011-06-14 | 18:34:36
Bloggadress: http://jayde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback