Älskade sol !

Oh idag var de inte kul å jobba när de har varit ett sånt kanon väder ute.. men har smitit ut ett par gånger på jobbet och njutit i solen :p  Vi har haft gör lite att göra idag och så fort de kom in något nytt så slänger sej folk på de för att sysselsätta sej för att få tiden att gå hehe.. men ja vi tog oss igenom denna dagen oxå :)

Hämta en glad liten sommar kille hos mamma innan iaf :) Men nu är han en liten tröttis så vi är inne och vilar en stund.. kanske tar oss ut en sväng till sen :)  Nu ligger han här jämte i sängen och kollar på spöket laban hehe, jag hoppas dock han somnar en stund snart :p  man märker dock att han tycker de är kul för han ligger å skrattar.. spöket laban är ju helt okej när han e så liten för dom berättar långsamt och de är ingen film me massa fart och fläng utan allt går ju så långsamt :P Noel gillar den iaf :)

Själv börjar jag bli hungrig så ska nog äta lite strax å sen måste jag ju även laga mat tills imon för nu vart matlådorna slut som jag gjorde i söndags :) Undra va de ska bli för något nu.. funderar på ett lax recept jag hittat ..taco lax me avokadosalsa.. låter gott iaf :P  Ska se ifall allt finns hemma, men tror inte de så får nog bli en liten promenix till affären sen :)




Kommentarer
Anonym säger:

Tråkigt och börja jobba när sommaren kom igen!! Vilken fin skarf noel har på sig!!

2011-06-28 | 17:05:53
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo säger:

Visst är det så! Och det är en stor del av graviditeten tycker jag, att få gå och kika på småsmå bebiskläder och fixa iordning det som behövs inför ankomsten :)



Kramar!

2011-06-28 | 20:27:42
Bloggadress: http://madeleines.se
Tina - Minnas mamma säger:

Vad duktig han är på att sitta!

2011-06-29 | 20:34:47
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback