@ work!

Ja ni vet väl i de här laget vart jag befinne mej haha!  Lite seg i dag som sagt, men inte så farligt ! Lyckades nog somna runt 12 tiden i natt iaf :) Noel va en riktig tröttis i morse och vakna inte en när klockan ringde utan honom väckte jag 5 min innan vi skulle åka för att få ny blöja å sen blev de en pyjamas kille i bilen :) Men lika glad för de va han, han e alltid lika lycklig när han vaknar haha.. spelar ingen roll ifall han sovit 10 min eller 12 timmar, han e lika glad ändå haha!!

När jag åker till jobbet på morgonen så brukar jag lyssna på radion ist för på cd, dom brukar tjöta om ganska så kul saker på morgonen och dom e faktiskt ganska så roliga :P
Så idag fick jag reda på att juli är enl statestiken den regnigaste månaden på hela året..varför tar alla semester då? haha..
Sen att glass priserna är dyrare än någonsin just nu..  jo jag tackar, jag köpte mej en nogger igår på vet inte hur länge.. 16 jävla kroner!?!?! Den kosta väl typ 10 kr innan.. va hände ?!
De va som dom sa att nu när man ska gå och köpa glass åt hela familjen så behöver man fan mer än en hundra lapp när man går till glasskiosken.. jisses vart är vi på väg?:p

Är det någon som har något gott enkelt smootie recept föresten? Är helst såld på smooties just nu.. brukar köpa de till frulle här på jobbet.. idag blev de en me smak av jordgubb, hallon och björnbär ! :p
Men de lär ju bli billigare att göra hemma själv ist för att köpa här hela tiden, 20 kr e ju inte speciellt mycket men de blir mkt i längden om ja ska köpa en sån varje dag !:P
Så tips tack!

Kommentarer
sarah säger:

min vanliga smoothie jag gör varje morgon innehåller: vaniljyoughurt, lite juice, ica små smoothieportionspåsar med mango, banan och ananas, hallon och det är den bästa smoothien ever !



kram

2011-07-12 | 12:32:20
i min lilla lilla värld säger:

Jag gör på kesella, frusna jordgubbar och lite banan. I med lite fun light och mjölk för lösare och sötare konsistens =)

2011-07-12 | 12:59:21
Bloggadress: http://saratilling.se
Sanna - Mamma till Isabella! säger:

Sv: Men vad skönt ändå att du kan göra så. :) Smart tänk!



Oj så sugen jag blev på smoothie nu. Tror allt blendern får åka fram imorgon. :)

2011-07-12 | 20:09:34
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback