Tumme tott !

Då var Noel lämad hos pappa S och mamman va nu själv igen =/ Missförstå mej rätt, men just nu e de ganska skönt för ja e sjukt trött å gör seg.. men om nån timme kommer ja säkert sakna han gör mkt haha! Men denna helgen har var gör mysig me Noel, man uppskattar verkligen tiden mer me honom när han vart borta en hel vecka ;D Min fisunge !

Vi åkte iaf iväg till mamma/mormor innan vi åkte till pappa S ! Där fika vi lite och lämna av våra cupcakes vi gjorde, dels för vi inte har plats i varken kyl eller frys här och för att jag inte har lust å äta upp dom haha!  De fick bli dumle cupcakes iaf, tycker dom blev helt okej för att vara första gången jag gör cupcakes haha! ;)

 

Sen åkte vi då mot u.hamn för å lämna Noel.. blev kvar en stund för å tjöta å gosa lite extra me Noel å nu är jag då hemkommen... har precis diskat å även släng i en ny tvättmaskin, kör alla handdukar å lakan idag... å igår bädda ja å Noel me nya lakan å de e ju de bästa som finns.. så mjuk å lukar så gott i sängen då !:D

Nu ska jag nog inte göra speciellt mycket.. ska väl ta något å käka om en stund bara.! :) sen blir de en lugnt kväll framför tv/dator :)  Upp tidigt imon då de e dax att jobba dag denna veckan : )

 

 

Snutta lite på tummen e gott :)

 

Men får man nappen så slocknar man direkt :P

 




Kommentarer
Carina säger:

Hur kan man kontakta dig via mail? Maila mig gärna din adress angående tävling :)

2011-07-24 | 18:59:50
Bloggadress: http://tindrasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback