Svårt att välja...och saknaden av min son!

Nu har jag krupit ner i sängen ordenkligt sen ett tag tillbaka, har legat och kollat lite på unga mödrar (danmark).. ursäkta mej men dom flesta mammor i de programet e ju helt blåsta! Vet inte ifall jag ska skratta eller gråta vid vissa tillfällen!
Tyvärr som alltid så tickar ju klockan gör fort så nu får jag nog ta och släcka ner och försöka sova.
Har inte bokat in mej på något träningspass imon men tänkte ta mej bort till gymmet och göra lite själv, blir nog mest fettförbräning imon, så hej gåbandet eller kanske crosstrainer.. den e roligare :p

Nu är ju dessutom halva veckan gjord på jobbet, och imon är de bara två nätter kvar utan Knodden.. förlåt om jag tjötar mkt om de, men Noel är den största biten i mitt liv, så ni kan ju förstå att jag känner mej mer än halv just nu.
Sen tror jag inte föräldrar som inte är ensamstånde kan sätta sej in i min situation även om dom tror de.. att pappan åker iväg några dagar eller att pappan åker iväg me barnet några dagar är inte samma sak om att leva själv eller vara utan sitt barn på samma sätt som jag är nu.. så när jag lämnar min son hos sin far i 4 dagar är alltså inte samma sak som att pappan går till affären och är borta me barnet i 5 timmar!
Jobbigt är de, men jag vet att Noel har de toppen å hade inte kunnat få en bättre pappa! Och ifall man får smyga in de (utan att bli anklagad för att vara en dålig mamma) så är de ganska så skönt me lite egentid nu oxå när man jobbar å e dö trött efter jobbet å inte riktigt orkar aktivera en unge till 100%!
Nu ska jag sluta babbla iaf och försöka sova ist ;)


Noel älskar verkligen den grejen vi köpte på ullared.. men ibland kan man ju vilja leka me fler saker samtidigt, då blir de svårt att välja .. bäst å leka me båda samtidigt då ;)



Kommentarer
Dessi - Home and desire säger:

Det är inte så konstigt du skriver mycket om det, Noel är ju ditt liv!



Klart du ska testa baka macarons! Har man bara lite vana vid att baka så fixar man det lätt ;)

2011-07-20 | 06:16:01
Bloggadress: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo säger:

Den där boken har Lova också, väldigt konstig text för små barn, tycker du inte? haha :D Kan inte alls föreställa mig hur det känns, men från mitt perspektiv så vet jag med mig att jag hade mer eller mindre dött inombords om Lova var borta från mig, så jag kan bara tänka mig hur det måste kännas :( Kram!

2011-07-20 | 08:39:25
Bloggadress: http://madeleines.se
Linda Rangfeldt - mamma till Tyra! säger:

Håller med. Varför skriva dit kommentarer när det är från en själv. Inge kul ju :p då är jag hellre utan kommentarer :p

2011-07-20 | 10:15:26
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Rita säger:

Söt Noel är :)

anmäl dej gärna till Veckans Blogg:

http://ritam.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-d.html#comment

2011-07-20 | 14:17:26
Bloggadress: http://ritam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback