Spruta !!

Nu sitter jag i soffan och gäspar så tänkte därför bege mej till sängen och försöka sova nu ist !

Jag lyckades faktiskt att få igång min skrivare innan. . duktigt va :P  Och har dessutom provat att skriva ut lite, gick ju gör bra ! :) Sen har ja suttit på köks golvet å pysslat lite.. de ser ut som hej kom och hjälp mej där ute nu :O
Kan tala om att som de ser ut på bilderna ser de inte ut längre efter att jag har varit där och röjt runt;)

 

Imon ska vi ta 5 månaders spruta på Noel.. usch... tur pappa S följer me för ja vägrar hålla i Noel när dom sticker.. ja kan inte ens titta! Vilken mes man är va haha!

Men ska bli spännande å se va knodden väger nu, men jag är faktiskt mer nyfiken på längden så de känns som de blivit några cm på den nu sen senast, får väl se imon :) De känns inte som han gått över 8kg än, men man vet ju aldrig ! höhö

 

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa under täcket !

 

Skön sommar låt :)

Counting Crows – Mr. Jones


Kommentarer
Mia...Mamma till Lexie säger:

det är okej att det ser rörigt ut när man pysslar... :) Hoppas 5 månaders sprutan går bra nu!



kram

2011-07-04 | 00:48:35
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Oj, ni är många i eran grupp :D Haha. Och jag klagar över att vi är sju.



Ja, jag tänkte bara på barnen i bilen i krocken, men som tur var så var det ingen vidare fart inblandad, för då kunde det juh slutat illa.



Oj, mkt du handlade .. och det är skoj att pyssla, så då får man köpa mkt :)

2011-07-05 | 18:11:34
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback