seeegt !

Kan tala om att det är fan lika segt på jobbet idag oxå.. de ekar tomt !! =/

Dock har jag fått vara borta på en annan avdelning en sväng och jobbat lite där ist ! :P En avdelning där man fick använda hjärnan lite mer än på min avdelning iaf haha ;) Så nu har man gjort lite nytta... dock tog arbetet slut där borta nu oxå.. suck!! Och med över 5 timmar kvar så känns de lite segt...
Skicka hem oss me betalat för tusan!! haha..
Vi har iaf varit iväg och käkat pizza innan till middag.. mums!! Va för jäkla längesen jag käka de nu höhö.. har nog bara ätit de en gång sen Noel kom ut.. så de va gott... men som vanligt så är mat typ mätt efter första tuggan ;) Men fick iaf i mej halva !

Innan ja drog till jobbet var jag förbi barnvagnscentralen för jag såg på facebook att Jonna hade köpt en så söt dregglis till söta Joel, å självklart ville Noel oxå ha en sån ;) haha En som de står Jag ♥ Mamma... hihi ! Och sen va de halva priset på alla kläder, så de blev "en dregglis" för 270 kr ;) obs haha!!

Ne nu ska jag nog ta och kolla in lite hos er å se va ni har för er ikväll :) Ni räddar ju mina kvällar så ja har något å göra.. så skriv på !!! ;) haha.. ändå har ja lyckats halka efter lite nu, har 180 inlägg på bloglovin å läsa nu :O!
Nu kör vi !


 


Kommentarer
Lina säger:

haha:) det va nog så, nä jag kikade inte ens efter 38 för jag tog för givet att jag skulle ha 40! ska se om mor kan sy in dem åt mig ialf !

Jag gillar oxå blomkanten! Tänkte tagit dem med svart spets först för dem såg jag på gekås blogg men sen blev de dem me blommor iaf:)

2011-07-07 | 21:02:48
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Johanna - MyShoebox.se - Mamma till Charlie säger:

Åh, jag tyckte din långa kommentar var jättebra! Noel är ju bara några veckor äldre än Charlie så det är bra att få lite tips från någon som är på ungefär samma ställe :)

När började ni med fruktpuré till mellis då? Och när började ni med gröten? Jag har köpt havregröt nu och försökt med det i två kvällar, men han verkar inte förtjust. Jag smakade på den och tyckte den var skitäcklig så jag förstår honom! Idag gick det dock lite bättre...

Kör ni burkmat eller har du gjort egen? När han äter mellis får han ersättning då också?

2011-07-07 | 21:16:01
Bloggadress: http://myshoebox.se
i min lilla lilla värld säger:

270 spänn??? För EN dregglis?

2011-07-07 | 21:34:29
Bloggadress: http://saratilling.se
hanna säger:

men oj va segt!:( ja va tjänar dom på att ha er sittandes där utan nytta.. hemma med betalning röstar jag också för!!;D

2011-07-07 | 22:04:52
Bloggadress: http://disfis.blogg.se/
jonna säger:

Bortskämda Noel ;) Men det är klart, är man så söt så ska man allt få saker :) Visst var dregglisen söt? :)

2011-07-07 | 22:17:33
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback