På jobbet...

Så var man här igen... 4 kvällar farmåt sen helg igen ! :D De går fort, man måste tänka positivt höhö !;)

Prata me S innan och Noel hade vart en liten jäkel som velat gå upp kl FEM idag hahaha.. bra start för pappa ledigheten ;) Sen hade han inte velat ta sin första nap förrän kl 1.. så han sätter helt klart sin pappa på prov;P

Idag hade han vänt på sej igen från mage till rygg, han gjorde ju de för gör länge sen, men har sen inte gjort de ngåot mer då han e för lat då de blir lite jobbigt när armen fastnar haha.. så han har ju kunnat de me inte velat riktigt:P Men idag så, gjorde de hur enkelt som helst :) Duktig kille !  Så jag tror helt klart att ja kommer ha en liten rullande killa när ja går på mamma ledighet igen:)

Sen hade dom vart ute och gått länge idag.. eller dom va ute å gick när vi pratade å hade då ca 40 min kvar hem igen :) Noel sov äntligen då höhö !!  Då skulle dom gå hem och äta mellis :) Noels favo syssla, att äta !

 

Åh jag saknar min skutt!! Tur jag vet att han har de hur bra som helst och jag får uppdateringar av S under dagarna :) E väldigt skönt att vi har en sån bra kontakt med varandra fortfarande! Han kommer ju alltid å vara en av mina bästa vänner !  Fick iaf en bild på den sovande knubbisen innan som jag säkert kollat på 20 gånger nu haha!

 

nej nu jobba lite igen !:)

 


Kommentarer
ida - mamma till elliot, 30/1 2011 säger:

Ja, det gör ju verkligen, bara sådär mitt i allt så satt han ju :p



Ja, jag är 1.70 och Jon är 1.93 så vi är ju inte korta direkt ;) hehe

2011-07-18 | 19:15:28
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/
Malin & Prinsessan säger:

Ja, men det är ju en rolig tid dom är i nu våra små :) Bara att njuta, hihi :)



Hoppas jobbet går bra för dig!

2011-07-18 | 21:33:39
Bloggadress: http://malinsblogg.se
Amanda säger:

Men tack så mycket :D Vad kul att du blir inspirerad, tack :D

2011-07-18 | 21:36:45
Bloggadress: http://mycketamanda.blogg.se/
Hanna Z - Mamma till Elliot säger:

Haha eller hur! Han bara "Ha! Där ser du mamma att jag minsann kan ligga på mage om jag vill!" hihi

2011-07-18 | 22:16:25
Bloggadress: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback