Lägger mej me gott samvete!

Vart en bra kväll idag ! :)  Va borta å körde lite zumba innan vid 6 tiden, å tyckte ja de va kul förra gången så tyckte jag de va skeeta kul denna gången ! :D
Va en riktigt härlig ledare idag som lät oss shake the ass mycket haha !!!  Har du inte testat zumba så gör de!!  De e både svin kul å jäkligt bra träning !

Efter de så gick jag och handla lite, skönt å varva ner lite efter de passet me en kort lite promenix oxå!
Sen hem å duscha å sen ställde jag mej å laga mat.. de blev en enkel kyckling gryta och sen testa jag att göra blomkåls ris.. de blev gör gott !:)
Å testa även på att göra matmuffins idag.. oxå gott å enkelt , å lätt å bara kunna ta ut ur kylen/frysen när man behöver ett litet mättande mellanmål :)

 




Så ja jag känner att ja vart ganska så duktig ikväll ;D  Så lägger mej me gott samvete hihi :)
Fick en bild å en hälsning från Noel innan, gosepojken !:) Han satt nere i falkenberg å myste me sin far ;) hihi.. Å bättre väder hade dom oxå, sol me 18+  å då va kl efter 8 på kvällen.. avis? ja lite kanske höhö!

men nu ska jag strax krypa ner under täcket och försöka sova lite så man orkar me morgon dagen !
Jobb å sen blir de zumba imon oxå ! :D  Kanske ska försöka hinna hälsa på sandra oxå, beror på hur mkt klockan blir, hade glömt att ja satt upp mej på ett pass imon oxå.. men hon har nybakade bullar hemma, å dom e ju ganska så nybakade imon oxå höhö ;) Om inte annat har hon en liten bulle i ugnen som jag lääängtar så mkt efter haha!!

Nej nu slutar jag tjöta och säger god natt ist :)

Kommentarer
Ida & Jouline säger:

Åh är han i Falkenberg där vi bor =)

Då kanske man ser honom ;)

Kram

2011-07-27 | 10:00:09
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback