Jordgubbstårta !

Så då var vi hemma igen efter kalasandet ! Eller a vi kom hem för ett tag sen. 
Vi blev bjudna på grillat med pasta sallad, och sen jordgubbstårta !!! :D Riktigt gott !!  Va riktigt trevligt, och som sagt så hade vi tur me vädret och kunde till och med sitta ute och käka.. dock blev de lite jobbigt sen nu på kvällen då knotten tittar fram.. så vid 10 tiden så gav jag och Noel upp. =) Han började dessutom bli trött då han hade vaknat igen efter att ha somnat i vagnen vid sin vanliga läggdags tid :) Men inte vill man sova bort hela kalaset så då vaknar man :P 
Men han somna direkt efter en flaska mat här hemma och sover så gott här jämte nu :)
Jag tänkte faktiskt joina honom nu då jag börjar bli riktigt trött... ska ju orka upp imon !

För vi halv 11- 11 så rullar jag och madde mot ullared ! :D Å ska innan dess ha lämnat av Noel hos pappa å dom så han slipper följa me.. för lär nog inte vara ensamma på ullared imon tyvärr ;)

Nu ska jag gå och borsta tänderna iaf och sen krypa ner under täcket !


Kvällens Noel i nya byxor och ny mössa !:)

 

Trött liten kille i vagnen innan han la sej ner å somna :)


Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Hehe jaa jag såg också det, fast det var ett tag sen sist. Men vi har kört på 1an mest för bekvämlighetensskull eftersom vi haft det hemma :P Hoppas han håller sig mättare nu då ;) Kram

2011-07-02 | 00:54:48
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Ang hur man gör med bilderna så öppnar man bara alla bilder i photoshop, och sedan drar man bilderna till den ena bilden och väljer sedan "Spara för webben" under arkiv och kryssar i "Animera" och väljer hur lång tid det ska gå mellan varje bild, jag tog 0.5 sek. Sedan sparar man och sen är det klart ;)

2011-07-02 | 00:56:31
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Evelina - BF 5 juli säger:

Nä man kan ju alltid drömma om att man skulle hinna med den listan ;) Samt trycka ut sin lilla goding hela tiden med ett leende på läpparna och säga att de där kändes ju inte ens ;) hahaha...



Vilken liten goding du har :)

2011-07-02 | 09:48:17
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback