Hej!

Nu e halva veckan gjort på jobbet.. å bara 2 1/2 timma kvar av denna dagen här nu :) Går ganska snabbt faktiskt tycker jag !
Känner mej ganska så seg i kroppen idag, men fast på ett skönt sätt, lite träningsvärk kanske.. ikväll går vi på de igen.. ska köra zumba både idag å imon oxå ! ;D

Tyvärr e bloggen ganska så tråkig utan bilder just nu, pga att ja glömde min kamera hos S .. typiskt !  men kan ju hoppas han tar lite bilder på Noel me den ist då höhö !  Ja vill ha bilder från imon.. då min min knodd 6 månader, å ja missar de!! :( De gör lite ont i hjärtat faktiskt.. som tur va ses vi ju på fredag å de blir lite firande me fika på söndag för honom hihi :)  Jag skickade dock med en av hans presenter till S som han kommer få imorgon:D Ett paket som han tyckte såg väldigt intressant ut för de lätt en massa när de följde me in i bilen i söndags ;) haha
Hoppas han gillart.. ni kommer få se alla saker han får i helgen sen ist :)

Föresten en fråga till alla som vart gravida!!
Om ni fått tillbaka eran mens, blev den regelbunden igen då på direkten?

Ja fick ju min tillbaka när Noel vart  runt 3 mån om ja minns rätt nu. . å den andra kom nästan ungefär runt samma tidpunkt, men sen den andra hoppa en bit och nu denna månaden har den inte dykt upp än.. har snart gått 6 veckor :S mhm !  Hatar när de kommer sådär oregelbundet, ja vill ha koll på när de kommer lixom ! ! Någon mer som haft samma problem?
Sen kanske den blir senare pga att ja stressar upp mej för de å tror att de e något fel på mej haha!


Kommentarer
Maria säger:

Ja stl 56 köper jag inte så jättemkt i. Många säger ju att de nästan hoppar över den storleken :)

2011-07-27 | 14:32:54
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

Kan tänka mig att det kan vara lite skönt att få jobba lite.. inte minst för pengarnas skull! Jag har också en bra mamma peng.. men tar inte ut så många dagar...så den dagen jag får en månadslön utbetald är jag RIK.. riktig RIK!! Ha ha..

2011-07-27 | 17:58:25
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/
Jossan - mamma till Wilma säger:

Tänk vad tiden går fort, våra små är redan 6 månader. Jag har fått regelbunden mens efter graviditeten vilket är skönt men jag har fått värre värk än vad jag hade innan vilket jag inte gillar.

2011-07-27 | 20:43:32
Bloggadress: http://enifesojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback