Hej hej !

Sitter och kollar på nån film som går på 3;an just nu... precis ätit lite åså.. funderar dock på att krypa ner i sängen ist och glo på något där!:)

Idag har vi slöat hela förmiddagen och bara gosat ja å min knodd... sen åkte vi och käka middag hos farmor och görfar !:)  Styrde sen bilen mot uhamn för ett besök hos Catrine +barn!:) Va kvar där och tjöta en stund åså, blev ett ganska kort besök idag så klockan tickade på och Noel började bli trött.
Så lämna sen av han hos S där han nu ska vara tills på fredag !!  Åh jag saknar honom redan !!
Tur veckorna går fort när man jobbar :) Efter denna veckan har jag jobbat mer än hälften, då är de bara 3 veckor kvar sen ! :D

Ska iaf försöka komma upp i tid imon så jag hinner fixa lite här hemma och sen träna innan jobbet, jobbar ju kväll så börjar inte förrän 3 :)

 


Kommentarer
MANDY- Mamma till River! säger:

så stor han blivit er kille :)

2011-07-18 | 16:53:12
Bloggadress: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback