Heeelg!

Åh va skönt de va å inte behöva tänka på att stressa till jobbet idag.. eller a egentligen har jag ju inte börjat ifall jag hade jobbat kväll hehe :) Men iaf, inget jobb, nu ere helg ! :D

Snart är skrutten hemma oxå.. ååh ja längtar.. men nu e de  inte ens en timma kvar utan nu kan jag räkna minuter ist !! :)
Har precis hunnit diska å plocka lite här hemma...

I natt låg jag och fundera på ifall jag ska mublera om i sovrummet haha.. å ska se ifall man orkar de projektet i helgen å ifall Noel vill va på humör för de  ;P
De strula ju till sej me den nya sängen pga av visa människor.. sjukt irriterad men tänker inte gå in närmare på de!! Så får väl se ifall de blir en ny säng lite senare, men just nu får vi vänta iaf =/
De enda jobbiga är när man ska mublera nu är ju att alla hyllor kommer ju sitta fel.. på den väggen ja tänkte ställa min säng emot där hänger ju Noels hyllor me hans böcker åså.. mhm.. dom e ju i och försej ganska så enkla å flytta.. men jaja vi får se !! :)
Jag är iaf trött på att ha de som de ser ut nu.. ja tröttnar lätt.. å har man inte råd att köpa alla möbler nya, ja då får dom väl iaf bytta plats me varandra haha!;)


Nu invänta Knodden !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback