funderingar på jobbet !

På jobbet.. som vanligt denna vecka höhö!  Jag har faktiskt inget emot att vara här, jag har ju faktiskt valt själv att jobba hela sommaren :) men ibland när ja läser i alla era andra mamma bloggar hur mysigt ni har de i solen me dom små så klart man kan bli lite smått avis :P men får tänka positivt att 6 veckor till går ju jäkla fort å sen får ja gå hemma me lillfisen igen å sen ramlar de ju in en något högre summa på konot i aug än en mamma peng ;) hihi, å de e ju inte fy skam kan jag tycka ! Så ja de e bara å stå ut.

Men sen kommer ja då till tanken att tänk nästa gång det är dax att börja jobba, ja då är de ju faktikst på riktigt! Då är de dagis och jobb som gäller. Nu går de ju fint då jag vet att ja kommer gå hem igen efter sommaren å vara hemma i minst 8 månder till förhoppningsvis... men sen då, nej då är de bara jobb som gäller .. dock vet jag inte ens va jag ska göra då, då jag förmodligen inte ska tillbaka hit pga ändringar på jobbet och att jag inte kan ha ett skift jobb me Noel.
Så får väl se vart man hamnar då... försöker att inte tänka på de så mkt än utan ska verkligen njuta av min ledighet hela hösten och vintern! :)

Ikväll blir de kalas uppe hos pappa då Annelie fyller år... blir säkert lite god mat åså :)  Vet att Marie försökte dra ihop ett gäng för att spela brännboll idag åså , men tyvärr är inte vädret på våran sida idag då de e grått och trist ute, så de hoppar jag å Noel nog över, inte så kul å vara ute då.  Men som de ser ut nu så verkar vädret ha ändrat sej igen å då ska solen och värmen komma tillbaka imon igen och sen va ett par dagar framåt :) Så ja vi får nog lite sol nu i helgen när jag är ledig iaf :D jäääj!  Imon ska jag dock tillbringa dagen på ullared me min madde :D men söndag funderar jag på djurparken med Noel.. a vi får väl se vad vi hittar på.. ska ju även försöka träffa Teresa med familj i helgen oxå:)
Det är mkt man vill hinna me på helgen nu när man jobbar.. de hinns ju inte me så mkt på vardagarna nu.

Jaja svammel svammel va de här... tänkte bara skriva av mej lite nu när de fanns lite tid över till de hehe:)
Vi hörs säkert lite senare ikväll igen :)
Hoppas ni har en fin dag och kanske lite bättre väder än vad vi har här i borås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback