En shoppingtur orkar man alltid !

Nu har kroppen verkligen ställt in sej på att det är helg.. hade aldrig orkat gå och jobba imorgon haha!
Men tycker veckan har gått gör fort, så de säger väl poff bara så är det aug och ja går på mamma ledigt igen:)
Iaf så var de så lite att göra idag så jag gick hem redan vid halv 2.. skönt!!:) Jag tog mej faktiskt lite egen tid på stan då, va rätt så seg, men shoppa orkar man väl ?; ) höhö
Hitta iaf lite grejer till Noel på rean som jag kan visa sen och även ett par söta tyg skor till mej själv!

Sen vid 4 tiden åkte jag och hämta min knodd hos mamma :) En glad skit som började bli trött.. så vi åkte hem och då fick han lite fruktpure mellis och sen sten däcka han ganska så fort här jämte i sängen så han ligger och tar sej en powernap just nu:) Bra att han vilar en stund så han orkar va uppe lite längre ikväll :)
Vid halv 7 är vi ju bjudna på kalas.. sen får vi se hur länge vi blir kvar, jag e ju som sagt ganska så trött nu när första arbetsveckan är gjord :)

Vädret vände iaf innan och nu är de sol och varmt igen :) Så de där kalla gråa försvann igen.. gött!!
Men nu ska jag bara ta de lite lugnt och sen gå och bytta om till andra kläder å ta fram något annat till Noel oxå å sen drar vi iväg igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback